A bizalom csodákat mível

Posted on Posted in Maholnap

Lisieux-i Kis Szent Teréznek („A bizalom szentje”) tulajdonítják ezt az állítást. De sokan vannak még, akiktől ezt vagy hasonlót idézni lehetne, és még többen, akik meg tudják erősíteni a fenti mondat igazságát. Kapcsolatainkban elengedhetetlen a bizalom, és igaz ez gyakorlatilag életünk minden területére.
A bizalom az emberek többségében – szerencsére – a priori megvan, szilárd bástyáinak felépítése (vagy lerombolása) általában az első benyomással kezdődik. Meggyőződéssel leírható, hogy az olyan emberek, tárgyak, dolgok, amelyek szinte látatlanban bizalmat ébresztenek, sikerre számíthatnak, vagyis észleljük, és aztán elfogadjuk őket.
Vásárlási döntések előtt – a marketingesek tudják csak ezt igazán, – elengedhetetlenül fontos a fogyasztói figyelem felkeltése, majd a megragadott figyelem bizalomgerjesztő termékkel, szolgáltatással, stb. megragadása, hiszen a potenciális vásárló ezután léphet akcióba. A szükséges fogyasztói bizalom megnyerését és így a vásárlás bekövetkeztét nagymértékben befolyásolja, mennyire kreatív módon történik a figyelem megragadása, egészen konkrét irányba folytatva, mennyire felel meg elvárásainknak például a vásárlási pont (üzlet, bolt, áruház, stb., stb.,) külső és belső kialakítása.
Jewelry 1
Ha valaki az alábbi képeket megtekinti, a gyöngyszemre ma akadtam a Budán, vélhetően egyetért velem, hogy a bizalomgerjesztés és építés sajátosan egyedi és utánozhatatlanul magyaros (= igénytelen) formájára sikerült példát találni. Remélem, a majd csapatokban rohamozó vásárlók kiszolgálása nem ütközik nehézségbe.

AB

2 thoughts on “A bizalom csodákat mível

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük